چرا کارميک کيوتو بايد ساخته بشه .

این در مورد دوچرخه نیست

من واقعا عصبی در مورد راه اندازی دومین کمپین Kickstarter ما برای کیوتو کارمیک جدید بود. ما آن را به عنوان یک دوچرخه ن از ابتدا طراحی شده است، اما حق دور ما شروع به گرفتن فشار به عقب.

چرا ميخواي يه بچه زن درست کني؟ نميفروشه. اونا نميخرنش چرا می خواهید از چنین اجزای گران قیمت استفاده کنید؟ اونا بهش احتياجي نداره . از قطعات ارزان تر استفاده کنید، محدوده کمتری به آن بدهیم، وقت طراحی جزئیات را تلف نکنید. اونا متوجه نميشن

و در، و در، و در. فقط سرم را پایین نگه داشتم و جلو رانده شدم. کیوتو قرار بود راه کارمیک ساخته شود. باید به این ترتیب ساخته می شد. بدون مصالحه، هیچ نسخه آب شده ای از مدل اول ما، کوبان. کیوتو تا به حال به 10x بهتر فقط به شانس برابر موفقیت اولین Kickstarter ما. چون این دنیایی است که ن هر روز با آن روبرو می شوند.

عصبی بودم که زن ها به کیوتو نگاه می کردند و از آن بیزار بودند. نه فقط پالت رنگ یا انتخاب قطعات، بلکه از کاری که در هسته اصلی پروژه انجام دادیم بیزار است. اما دوستانم (متشکرم!) مرا متقاعد کردند که با استقبال خوبی از سوی ن مواجه خواهد شد. و بود. اما اوه پسر، #DudeManBros اینترنت اجازه نمی دهد ما تلاش چیزی به عنوان تهدید به عنوان ساخت یک بچه ن! بعدش زنها چي ميخوان؟ حق رای!?!

کيوتو بايد ساخته بشه . ما نمی توانیم اجازه دهیم DMBs همچنان بر دنیای ما حکومت کند و واقعیت ما را شکل دهد. این فقط در مورد دوچرخه جدید ن نیست. در مورد ایجاد یک جنبش است. #BeKarmic در مورد گرفتن افراد بیشتری برای سوار شدن است، و کیوتو به طور خاص در مورد گرفتن ن بیشتری برای سوار شدن است. گلوریا استاینم در مورد مردان و ماهی ها درست می گفت، اما ن از داشتن دوچرخه ای که به طور خاص برای آن ها طراحی شده بهره مند می شوند. هر کسي که ادعا ميکنه در غير اين صورت به سادگي نادان هستن یا بدتر از آن، او فعالانه سوگیری مرد صنعت دوچرخه سواری را تقویت می کند.

سوزان بی آنتونی یک بار گفت: من فکر می کنم [دوچرخه سواری] بیش از هر چیز دیگری در جهان برای امان دادن ن تلاش کرده است.» زنی با دوچرخه، قهرمان حقوق برابر مشاهده شده، تصویر نگی آزاد و بدون ترامل» را ارائه می دهد. 

دوچرخه سواری ورزشی است که به شدت برای مردان بشود. و نبايد باشه . من امیدوارم که این فقط یک عجیب و غریب آمریکایی است، چرا که در بقیه جهان، ن دوچرخه سواری به اندازه مردان است. فقط در اینجا در ایالات متحده ما این اختلاف جنسیتی را داریم. و با صنعت دوچرخه سواری شروع می شود. ما به صنعت جدید است، اما ما فقط نمی خواهیم به بازی همراه. بنابراین این بر ما است که نحوه انجام کارها را همیشه زیر سوال ب بریم، و علت ریشه ای این اختلاف را بررسی کنیم. ما صنعت دوچرخه سواری را تغییر خواهیم داد.

"چرا شما یک دوچرخه برای مردان!" -- DudeManBro

این انتقادها از پروژه کیوتو گرایی آشکار نیست. ظریف تر است. این گرایی است که در روپوشی از زبان درست ی پوشیده شده است، چرا که DMBs می خواهند به اعمال قدرت خود ادامه دهند، اما نمی خواهند از آن فراخوانده شوند. گفتن اینکه ما جنسیت داریم چون ما یک بیک ن می کنیم به خودی خود یک بیانیه جنسیتی است. چرا مردان نمی توانند سوار این کار شوند!» سر ما فریاد می زنند. خب اين حرف احمقانه ايه . این یک دوچرخه است، البته مردان می توانند آن را سوار بیش از حد. من اين روزها بيشتر از کوبان خودم سوار کيوتو ميشم . اما این مردان فقیر که احساس بدخیمی می کنند حدود 1000 ebikes برای انتخاب دارند.

ن را وادار به انتخاب از سه مدل. چهار تا اگر به هدف کیک استارتمون ضربه بزنیم

مبارزات انتخاباتی ما به یک شروع بزرگ است، و من مطمئن هستم که متنفر ادامه خواهد داد به سوال ما در هر مرحله از راه است. اما نظرشان مهم نیست. صدای مخالف آنها اما در مقایسه با صدای هواداران ما و صدای قوی نسل های آینده نی که قوی سوار می شوند، که سوار افتخار می شوند، کمی آزاردهنده است. فقط دوچرخه سواري نکن . کارمیک باشید.

به سلامتی

هنگ


هدبند آریادن ناوبری هاپتیک را فراهم می کند

من از کارآفرینی موفق می ترسم

داستان های فناوری / سزار کوکو

چرا کارميک کيوتو بايد ساخته بشه .

هدبند آریادن ناوبری هاپتیک را فراهم می کند

راه اندازی پرسش و پاسخ: Delfast

تحویل خیابان های امن تر در هفته ها یا ماه ها، نه سال ها

چگونه از بایکه در پاکستان پول در آوریم؟

دوچرخه ,ن ,یک ,فقط ,است، ,سوار ,در مورد ,دوچرخه سواری ,است که ,بايد ساخته ,صنعت دوچرخه ,صنعت دوچرخه سواری

مشخصات

آخرین ارسال ها

خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

پیش به سوی دنیایی بهتر neginragig انتخاباتِ عشق Eugene's page jeytoo mohammadjavadhosseini زمین شناسی servo تاپ 10 a-t